ďťż

Obciążenie maszyny przez OTS

PRzeSteR

Obciążenie maszyny przez OTS
  Witam, jeżeli to jest zły dział to proszę o przeniesienie.
Interesuje mnie jakie obciążenie będzie generował serwer OTS na Linuxie.
Prosiłbym o podanie jakiś logów albo informacji odnośnie zużycia ramu, procesora, oraz ilość slotów/graczy online.
Interesuje mnie także informacja odnośnie transferu zużywanego przez taki serwer. Pytałem wujka oraz cioci i odpowiedzi nie znalazłem :)
Proszę o wypowiedź osób posiadających taki serwer o podanie fizyczne zużywanych zasobów.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.



  Cytat:
na Linuxie. To zależy od mapy. Powyżej 95mb musisz starać się o dedyka z co najmniej z 3gb. Procesor to 2 rdzeniówka starczy spokojnie, zużycie nie przekracza jakiś 70% procka przy save (zleży od ilości graczy). Przy dobrej konfiguracji bazy danych można ładnie cisnąć. Dużo zależy także od stabilności i bezbłędności skryptów w silniku, bo jeżeli będą jakieś padnięte, nieskończone pętle, to i przy 10 graczach Ci wywali.
Co do zużycia transferu, to przy samej tibii nie przekroczy 50 giga na miesiąc- zależy od ilości graczy. Sam przy serwerze na którym badałem takie zużycie, to nie zużyło więcej niż 3-5gb ale to było przy bardzo znikomej ilości graczy.
Sloty? Kimsufi, druga oferta+ dobra konfiguracja 400 graczy udźwignie. Pierwszy najtańszy rekord 230 i padł. Trzeci + 1Gbs i można liczyć na 800, nie zapominając o konfiguracji.
Ogółem Tfs jest bardziej przystosowany do rodziny linuxów aniżeli Windowsa, gdyż na Windowsie wiele niechcianych błędów, nawet dla deweloperów, wyrzuca kompilacja.

  Doman08 dzięki
Co do silnika to mam na myśli TFS, mapy ~50mb. Czekam na inne wypowiedzi.
Copyright (c) 2009 PRzeSteR | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.