ďťż

Wojteq'S OTServ! v0.2 Dobrego silnika OpenTibia!

PRzeSteR

Wojteq'S OTServ! v0.2 Dobrego silnika OpenTibia!
  Witam! Przedstawiam wam wersję v0.2 silnika mojego autorstwa. Po przeczytaniu komentarzy o poprzedniej wersji praktycznie spadłem z krzesła i miałem już usunąć source i nie robić już silnika,ale są i ci dla których warto jest to zrobić. Niektórzy z was mylą pojęcie "Silnik OTS" z "Server gotowy do włączenia". Dobra to koniec słów wstępu. Na początku sfixowane bugi:
    lZłe nazwy itemów takich jak: Pandemonium armor lub Sapphire Setl lSapphire Helmet nie dało się założyć na głowę.l lWcześniej nazwa Softów w items była "Boots of Waterwalking" obecnie poprawnie "Soft Boots"l
Bugów nie było dużo,czyż nie? ;) To teraz lista nowych funkcji silnika:
    lDodanie wyświetlanie lvl na kanałach. Uwaga! Działa na wszystkich oprócz Default. Spróbuje to naprawić.l lDodano system reputacji. Komenda /reputacja.l lDodanie ograniczenia levelowego do broni. Konfiguracja w items.xml dodając: reqlevel przykład: <item id="2393" reqLevel="60"/>l lZmiana 100CC w 1 SC oraz na odwrót.l lKomenda /access do zmiany access gracza!l lCzary od teraz wyświetlane są na pomarańczowo,więc spamowanie czarami to przeszłość!l lWprowadzono system że tylko jedna postać z danego konta może być zalogowana. Brak możliwości wyłączenia obecnie.l lDodano prymitywne stages,bez możliwości ustawienia poziomu,poziom jest wkompilowany w silnik. POPRAWIE.l lKonfiguracja Fast Attacku z poziomu config.lual lDodano system "Czekania" na napisanie na Game-Chat lub Trade. Domyślnie Game-Chat co 3 sek a Trade co 2min.Konfiguracja w config.lua. Dla Access niższych od 3!l lDodano komendę na usuwanie "Czerwonej Czaszki" wystarczy wpisać !rsdelete Nick i po kłopocie!l lDodano NPC który skupuje takie przedmioty jak Golden Helmet itp. czyli RARe item's oraz NPC "Czysciciel" który robi /clean co jakiś czas.l lOd tej pory NPC są zapisywani w pliku SPAWN.XML przez co nie trzeba ich oddzielnie dodawać,tylko przez map editor ;)l lDodanie amuletu: Amulet of Life - po jegu zalożeniu nawet po śmierci nie spada doświadczenie!l lDodano Amulet of Loss który posiada 5 użyć. Do zmiany w Items.xmll lDodano monstera: Training Monk,oraz training room. Znajduje się on nad temple.l
Fiuu już koniec. Tego już więcej czyż nie? A więc czas na download silnika.
[Tylko pełnoprawni użytkownicy (z aktywacją e-mailem) mogą widzieć linki.] Kliknij tutaj, aby się zarejestrować.
[Tylko pełnoprawni użytkownicy (z aktywacją e-mailem) mogą widzieć linki.] Kliknij tutaj, aby się zarejestrować.

//Skan:
[Tylko pełnoprawni użytkownicy (z aktywacją e-mailem) mogą widzieć linki.] Kliknij tutaj, aby się zarejestrować.

//Reupload:
[Tylko pełnoprawni użytkownicy (z aktywacją e-mailem) mogą widzieć linki.] Kliknij tutaj, aby się zarejestrować.




  [Tylko pełnoprawni użytkownicy (z aktywacją e-mailem) mogą widzieć linki.] Kliknij tutaj, aby się zarejestrować.

  Super mam pytanko mogl bys dac link do versji 1.0 bo wtedy nie sciaglem a teraz potrzebuje z gory thx co do silnika 10/10

  Mam Pytanie powiedział byś jak usunąć żeby czaszek nie było? fragi bez ograniczenia bo chce zrobic pvp enfo;d



  Hey mistrzu... Silnik bardzo ładny ale jest pare błędów... :P
Ale się nie martw! Wkompilowanie ich nie zajmie ci dużo.... Obecana wersja 0.2 jest bardzo dobra, ale dodasz pare kodów do 0.3 i będą same już dobre komenatrze... :)

M.IN :
- Elf/Dwarf za pomocą KOMENDY! OBOWIĄZKOWO
- Przydał by się system zmiany płci /sex
- On walk/Off Walk system by się przydał i tym podobne. By bez problemu można było by dodać sktypty w LUA. To samo z innymi kodami, które do LUA się napewno przydadzą
- Drop system by się też przydał do config.lua
- !buyhouse - z ustawieniem od którego poziomu i ilości możliwych dla gracza kupna domków [ilości] OBOWIĄZKOWO! - konf.config.lua

Chyba tyle...

I jeszcze możesz usunąć EXP STAGES :
- teraz moda jest na większe expy. Tworzać EXP STAGES, których LVL'a nie można edytować tylko gorszysz silnik. Chyba = że byś dał możliwość ustawienia LVL'a i EXP'a.

Wgrasz to wszystko a silnik ocenie na 9/10.
Póki co daje ci 6,5/10 :)
Pozdrawiam.

  Komęde /access lepiej usun bo ja mialem z tym taki cyrk. Ze daelm gosciowi access i on se z 1 hara na 2 hara przekladal usun ta komende:p

  wszystko okej , ale spojrzcie w okno silnika . !

2x napisana jest ilosc monsterów i npc na serverze .
gdy ktos wbije na server w silniku wyswietla sie "DzialaDzialaDzialaDzialaDzialaDzialaDzialaDzi ala 0 players online "

glupie bledy , ale daje po oczach .

  mnie sie podoba :D daje 9/10 bo zawsze mozna sie bardziej wysilic :)

  Będzie v 0.3?? :confused:

  Spoko ots ale niepotrzebnie są ograniczenia lvl'owe...
a reputek poleciał...

  Cytat:
Dodanie wyświetlanie lvl na kanałach. Uwaga! Działa na wszystkich oprócz Default. Spróbuje to naprawić. miłego grzebania w kliencie

Cytat:
Czary od teraz wyświetlane są na pomarańczowo,więc spamowanie czarami to przeszłość! na forach są dodatkowo ze exura wypowiedziana 2x lub więcej wyświetli się tylko raz

żadnych swoich dodatków + wszystko z neta + brak source(niezgodne z licencja a zarazem z prawem) + błędy(crashe) o których pewnie nie wiesz.

= żenua

Nie zniechęcam, tylko daje do zrozumienia że trzeba się trochę bardziej wysilić robiąc silniki ogólnodostępne

  [QUOTE=Knesses;744053]brak source(niezgodne z licencja a zarazem z prawem)/QUOTE]
Brak udostępnionego source zmontowanego przez siebie silnika to nie łamanie prawa ;]. Jeżeli skrypty, które kompilowałeś, a nie są twoje i zostały udostępnione na wolnej licencji, to masz prawo wkompilować je w swój silnik i nie udostępniać źródeł. To tylko jego sprawa, czy udostępnia source czy nie.
Muszę przyznać, że ots spełnia swoją robotę i nadaje się na podkładkę dla amatorów, którzy chcą rozpocząć pracę z silnikiem 7.6 z dość ubogą ilością funkcji. Jednak weteranom 7.6 ciągle polecam silnik Mazurskiego ;]. Sam silnik nie jest zły, lecz wszystko co udostępniłeś w nim (skrypty,mapa) niczym się nie wyróżnia, więc nie biorę ją pod ocenę. Ogólnie 8/10 za całą pracę. Życzę powodzenia przy rozwoju silnika ;].

  [QUOTE=Tibionauta;745134] Cytat:
brak source(niezgodne z licencja a zarazem z prawem) Brak udostępnionego source zmontowanego przez siebie silnika to nie łamanie prawa ;]. Jeżeli skrypty, które kompilowałeś, a nie są twoje i zostały udostępnione na wolnej licencji, to masz prawo wkompilować je w swój silnik i nie udostępniać źródeł. To tylko jego sprawa, czy udostępnia source czy nie.
Muszę przyznać, że ots spełnia swoją robotę i nadaje się na podkładkę dla amatorów, którzy chcą rozpocząć pracę z silnikiem 7.6 z dość ubogą ilością funkcji. Jednak weteranom 7.6 ciągle polecam silnik Mazurskiego ;]. Sam silnik nie jest zły, lecz wszystko co udostępniłeś w nim (skrypty,mapa) niczym się nie wyróżnia, więc nie biorę ją pod ocenę. Ogólnie 8/10 za całą pracę. Życzę powodzenia przy rozwoju silnika ;].

  tak czy siak nie polecam żadnego silnika bez source.. Chyba że nie przeszkadza nam że ktoś kiedyś wejdzie na ots i nam go rozpie***li
Copyright (c) 2009 PRzeSteR | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.