ďťż

[x.x]Usuwanie ścian, kamieni itd. Na każdą tibię!

PRzeSteR


  Thx za skrypt i mam pytanie... Umiałbyś dodać jeszcze, że pociągnięcie za dźwignię zabiera 60% HP?



  Nie mam pojęcia, czy zadziała, ale spróbuj ^^

Kod: function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
--by Michael Angelo!
local switchs =
--[[Legenda:
    W kwadratowym nawiasie podany jest uid dzwigni, zas w tabeli najpierw pozycja sciany, dalej id sciany. Mysle, ze jasno ;)

]]--
{
    [2000] = {{x=160, y=91, z=8, stackpos=1}, 1497},
    [2001] = {{x=161, y=90, z=8, stackpos=1}, 1497}
}

    if(not switchs[item.uid]) then
        doTransformItem(item.uid, item.itemid == 1945 and 1946 or 1945)
        return TRUE
    end
    local pos = switchs[item.uid][1]
    local wall = getThingfromPos(pos)
    if(wall.itemid == switchs[item.uid][2]) then
        doRemoveItem(wall.uid, 1)
        doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
        doCreatureAddHealth(cid, -getCreatureHealth(cid)/100*60)
    else
        doCreateItem(switchs[item.uid][2], 1, pos)
        doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
        doCreatureAddHealth(cid, -getCreatureHealth(cid)/100*60)
    end
    return TRUE
end

  Thx Przyda Się :D !! Działa w 100% :)
Copyright (c) 2009 PRzeSteR | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.