[x.x]Usuwanie ścian, kamieni itd. Na każdą tibię!
PRzeSteR
Thx za skrypt i mam pytanie... Umiałbyś dodać jeszcze, że pociągnięcie za dźwignię zabiera 60% HP?
Nie mam pojęcia, czy zadziała, ale spróbuj ^^
Kod: function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
--by Michael Angelo!
local switchs =
--[[Legenda:
W kwadratowym nawiasie podany jest uid dzwigni, zas w tabeli najpierw pozycja sciany, dalej id sciany. Mysle, ze jasno ;)
]]--
{
[2000] = {{x=160, y=91, z=8, stackpos=1}, 1497},
[2001] = {{x=161, y=90, z=8, stackpos=1}, 1497}
}
if(not switchs[item.uid]) then
doTransformItem(item.uid, item.itemid == 1945 and 1946 or 1945)
return TRUE
end
local pos = switchs[item.uid][1]
local wall = getThingfromPos(pos)
if(wall.itemid == switchs[item.uid][2]) then
doRemoveItem(wall.uid, 1)
doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
doCreatureAddHealth(cid, -getCreatureHealth(cid)/100*60)
else
doCreateItem(switchs[item.uid][2], 1, pos)
doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
doCreatureAddHealth(cid, -getCreatureHealth(cid)/100*60)
end
return TRUE
end
Thx Przyda Się :D !! Działa w 100% :)