Imię osoby która zrobiła itemka.
PRzeSteR
Imię osoby która zrobiła itemka.Witam.
Jako że powracam do silnika 7.6 i wskrzeszam projekt Loozika (teraz pod nazwą EmotionOTS) bede od czasu do czasu zamieszczał kody które tam wrzucam.
Niniejszy kod napisałem 5 minut temu i nie widziałem aby cos takiego gdzieś się pojawiło..
Mianowicie chodzi o to że jak GM zrobi itemek to będzie on podpisany.
np You see Giant Sword. (Zrobiony przez: Gamemaster).
Kod jest króciutki więc zaczynamy...
w commands.cpp szukamy
Kod: bool Commands::createItems(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m){ I zamieniamy całą ta funkcje na:
Kod: bool Commands::createItems(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m){
std::string tmp = param;
std::string::size_type pos = tmp.find(' ', 0);
if(pos == std::string::npos)
return true;
int type = atoi(tmp.substr(0, pos).c_str());
tmp.erase(0, pos+1);
int count = std::min(atoi(tmp.c_str()), 100);
Item *newItem = Item::CreateItem(type, count);
if(!newItem)
return true;
Tile *t = game->map->getTile(c->pos);
if(!t)
{
delete newItem;
return true;
}
std::stringstream ss;
ss << newItem->getDescription(false);
ss << "\n (Zrobione przez: " << c->getName() << ")";
game->addThing(NULL,c->pos,newItem);
newItem->setSpecialDescription(ss.str());
return true;
} I to wszystko..
Jest tylko jedna rzecz którą trzeba dopracować ale nie mam teraz pomysłu jak to zrobić.. mianowicie:
Jeśli GM zrobi 100cc, wyjmie jedną i wstawi spowrotem to nie będzie ona juz podpisana.. dotyczy to wszystkich itemów które da się łączyć...
Ale np GSa już nie zrobi bo będzie podpisany... Ograniczy to może troche itemki od GMa albo oszukiwanie że
gracz XXX lvl 35: "Zdobyłem tego rare itema w bardzo trudnym queście na 100lvl" xD
Fajny Skrypcik, zawsze to jakieś upiększenie :D
Pzdro